Pagina's

zaterdag 31 december 2011

Fleur
Sinds 24 juni 2011 zijn wij de trotse opa en oma van Fleur. En wat doe je dan als quiltende oma dan ga je 'fleurs' maken. Hexagon fleurs. Dus werden er heel veel 3/4"hexagonnetjes getekend en geknipt.


 Hoe de quilt precies gaat worden weet ik nog niet, in elk geval vrolijke regenboogkleuren in het middenstuk en waarschijnlijk wat meer 'tienerkleuren'in de rand.



Ook heeft de quilt geen haast want we hopen nog een leven lang van Fleur te genieten, dus werk ik rustig verder met de blommekes. Op woensdag is het op verschillende blogs 'bloemetjes dag' dus het lijkt me een goed idee om woensdags de fleurs te up-daten.

Voor vandaag wens ik iedereen een hele goede jaarwisseling en voor 2012 gezondheid en veel quiltplezier!


4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee, al die regenboog-kleuren! leuk he om Oma te zijn - mooi excuus voor nog meer quilts....:o)
    Fijne jaarwisseling
    Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt een fleurige quilt zeg! Mooi. Ik wens je een fijne jaarwisseling en veel goeds voor 2012.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor, al die fleurige blommen!
    Voor jou ook een fijne jaarwisseling en een gezond en voorspoedig 2012!

    Groetjes,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met Fleur! Met zo'n mooie quilt zal ze heel erg blij zijn! Daar kan ze nog heel lang van genieten.
    Ik ben benieuwd hoe hij gaat worden.
    Groetjes, Anne

    BeantwoordenVerwijderen