Pagina's

vrijdag 20 januari 2012


Aarbeien en een andere verleiding
Gisteren en eergisteren is er tussen andere verplichtingen door heerlijk aan de aardbeien gewerkt. Nog een klein stukje appliceren en dan is het klaar


Dan kunnen alle delen van de quilt worden samengevoegd en is de top klaar! Zien jullie wat daar onder die aardbeien ligt verscholen? ja, dat is de nieuwe Quilt en Zo., want daar staat een hele leuke pagina in over haar.Maar o wat staat er nog veel meer moois in
Oh die octab(l)om daar gaan mijn handen van jeuken!!.'k Heb al tien keer de patroontjes bekeken(nee niet doen, je zou ufo's afmaken) in gedachten stofjes uit de kast gehaald(doe het nou niet!! er ligt nog zoveel). Gewoon eentje maken dan om te proberen en niet echt te starten?(Oh hoe moet dat nu de maand is nog niet eens om en dan al een goed voornemen breken, zucht) Gauw aan tafel gaan zitten en aardbeien appliceren dan maar, misschien gaat het dan over. Morgen ga ik een dagje naar de beautyfarm met mijn DSIL.Zij kreeg het als afscheidskado en ik mag mee, lief he. Allemaal een heel fijn weekend gewenst!!


3 opmerkingen:

  1. Je aardbeien zijn echt hard gegroeid ... heeft het zonnetje toch zijn werk gedaan :o)
    Leuk de verschillende groene stofjes voor de blaadjes!
    Morgen een gezellige, geniet dag :o)...gewenst met je DSIL !

    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk vooruitzicht om je top in elkaar te kunnen zetten.
    Ik ben ook weg van Quilt & Zo, heb sinds korts een abonnement. Super.
    Jij heel veel plezier en mooi worden hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lekker 'schoon' geworden???
    leuke quilt, de octabloem, doet me een beetje denken, een heel klein beetje, aan de amish circle!
    Toch eerst maar je mandje aardbeien vol maken...../?
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen