Pagina's

woensdag 11 januari 2012


Bloemetjes woensdag
De afgelopen week stond helemaal in het teken van het terug vinden van het 'gewone' ritme en het uit handen blijven van de 'januari-blues'. Want tja er moest gewoon weer gewerkt worden en de studente DD ging weer naar school. Hmm toch wel wat minder tijd om te quilten of moet ik weer leren m'n tijd anders in te delen? Meer delegeren misschien?? Hoe het ook zij, deze week werden er toch wel weer wat hexagonnetjes voorbereid en aan elkaar gezet.


                                           






Ook werden er weer nieuwe aardbeiplantjes gezaaid. Nu alleen nog flink water geven en stiekem hopen op een zonnetje zodat ze goed gaan groeien. Volgende week hoop ik ze te kunnen appliceren en dan kan de top van de strawberry-faire volledig in elkaar gezet worden. Het is mijn streven om voor de zomer klaar te zijn met het quilten?!? Dus heel veel tijd is er niet meer, er ligt nóg een grote ufo klaar om in elkaar gezet en gequilt te worden, maar dat zal na de zomervakantie worden.




Allemaal heel hartelijk bedankt voor de adviezen rond de christmas-quilt. Op het internet zijn inderdaad nog wat stofjes te koop. Toch denk ik dat ik ga voor totaal andere stofjes, dan wordt het ook wat meer een 'quilt-met-een-eigen-draai'. Maar ook deze quilt moet waarschijnlijk nog even wachten.



7 opmerkingen:

  1. Stom, natuurlijk had ik kunnen bedenken dat de tunnel van de sneeuwman aan de acherkant zit. En wat zitten de hexagonnetjes betreft, wat netjes, alles in een doosje, wat ben ik dan een rommelkont, en verder succes met je strawberry's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je alles netjes georganiseerd, Janet. Ik vind het een genot om deze plaatjes te bekijken. Mooi, al die hexagonnetjes in een doosje. Ik krijg bijna weer zin in hexagonnen, nou echt "bijna" hoor, ik hou nl. niet zo van hexagonnen maken....... Hier zie ik wel steeds mooie bloemetjes, jij vindt het vast heel leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De hexagonnen zien er goed uit. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke en mooie quilts zie ik bij jou voorbij komen !
    En een heerlijk ruime (en zonnige :o)) werklpek !?
    Succes met de planning hoor ... maar vooral veel quiltplezier ...
    Ik ga je volgen hoor .
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Janet,

    Leuk dat je op mijn blog hebt gekeken.
    Die van jou ziet er prima uit.
    Wat ben je met leuke dingen bezig.
    Hoe krijg jij trouwens die foto's boven aan in beeld, ik krijg dat nog niet voor elkaar.
    Er gaat trouwens veel tijd bloggen zitten maar dat zal wel wennen.

    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als het weer zo blijft, zullen je aardbeidjes wel snel groeien hoor, haha. Wat heb je die hexjes mooi overzichtelijk in een doos.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heerlijk, als alles zo netjes voorbereid klaarligt. Dan moet je het maar oppakken en kun je meteen aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen