Pagina's

dinsdag 24 januari 2012

Saai??
Sjonge wat vliegt de tijd. Nu ik blog valt het me nog meer op. Dan is het zo alweer de hoogste tijd iets te schrijven. Wel ontzettend leuk om te doen. Nu las ik op een ander blog dat wanneer je ufo's afmaakt je zelf het gevoel krijgt dat de blogjes wat saai worden. Klopt! dat heb ik ook wel een beetje. Want tja het gaat toch telkens  een beetje over hetzelfde. Niet dat ik niet meer ufo's heb liggen hoor! daar ontbreekt het niet aan, maar ik heb mezelf voorgernomen dat pas wanneer de ene grote top gesandwiched is, de andere hier op het blog mag verschijnen. Natuurlijk zijn er ook nog tal van kleine ufo'tjes. Hmm toch maar even op de kop in de ufo doos want een blog zonder plaatje is ook wel heel saai nietwaar. Nu eerst even langs jullie blogjes want dat is altijd zooo gezellig, lekker een kop thee erbij en......smullen maar van jullie prachtige quilts



7 opmerkingen:

  1. Ik vind ze anders leuk om te zien hoor !
    Veel kijk plezier ook met je kop thee ...
    Succes met je UFO's ...
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat doe ik ook altijd, als er niets tussen komt tenminste, met een kop koffie erbij, kan ik de dag even rustig beginnen, vandaag ook nog niks op m'n blog gezet, zit er ook een beetje mee, kan toch niet iedere keer de huisjes erop zetten, en ik werk wat aan m'n hexagonnetjes, ja, wordt ook een beetje saai, en moet nu eerst de boekhouding afmaken, want ik sta ook in de startblokken om naar NL te gaan, met het bewuste quiltje, wat nu klaar is, dat is een verhaal apart, en daar kan ik pas later weer over schrijven, zo zie je maar, zomaar een impasse........
    fijne dag en groetjes van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal niet erg om steeds hetzelfde te zien. Elke keer is het weer iets meer gevorderd, dus toch weer anders. Ja, dat moet ik ook wel tegen mezelf zeggen, want ik weet precies wat je bedoelt!
    groetjes
    Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo, saai nee hoor , ben altijd benieuwd hoe het met de quilt gaat met je aardbeitjes en huizen er op. en natuurlijk ook de andere
    heb zitten zoeken naar het patroon maar kon niets vinden , waar heb je het patroon vandaan , of komt die uit een boek en welk. lijk me een super patroon om te maken

    gr janneke
    binne.janneke@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toch is het best leuk om de vorderingen te zien. Maar ik snap je wel hoor, ik denk ook wel eens op die manier. De komende tijd wordt bij mij ook 'saai'.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het juist leuk om een project te volgen.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Saai, nee, hier nooit, hoor!!
    En al helemaal niet met die leuke weblogs: inderdaad, met koppie thee of koffie!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen