Pagina's

vrijdag 16 maart 2012

Give-away gewonnen! en vervolg quiltkalender.
Woensdag open ik nietsvermoedend mijn mail en wat zie ik??? Ik heb het kip op de eiermand patroon gewonnen! Helemaal leuk voor pasen!! en vanmiddag kwam ik thuis van m'n werk en lag de envelop al in de bus met een heel lief kaartje erbij! Quilting moesje super bedankt !!


Volgens mijn quiltkalender wordt er op donderdag gewerkt aan de kippen aan stok



en de vrijdag is gereserveerd voor Fleur's. 

Maar omdat ik de afgelopen twee dagen gewerkt heb is daar niet veel van gekomen. Na dit weekend heb ik een weekje vakantie en kan ik de schade weer in halen!! Fijn weekend allemaal!!


7 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je een give away hebt gewonnen.
    Fijn volgende week een weekje vakantie, kun je fijn met je werkjes aan de slag.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent een bofferd! Dat kipje is op een goed adres aangekomen.
    Wat heerlijk dat je straks een weekje vrij hebt. Fijn van genieten, net als van het komende weekend.
    Groeten, Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd hoor, wat is winnen toch leuk. Ik heb ook een giveway op mijn blog, kom je even kijken?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kom net terug van mijn avonddienst ...
    Leuk om de kip bij jou op je blog terug te zien !
    Werkze nog even ... en dan een fijne (quilt ;o)) vakantie gewenst !
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je leuke patroon. Een hele fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die fleur is leuk..........prachtige kleurtjes.....

    BeantwoordenVerwijderen