Pagina's

dinsdag 6 maart 2012

winterblues en lentezon

Hebben jullie dat ook wel eens? Genoeg tijd en toch komt er weinig uit mijn handen. Veel verveelt alweer na een paar minuten of ik heb gewoon geen energie om er aan te beginnen! Is het nog een winterdip of heet dit voorjaarsmoeheid? Lastig vind ik het wel.Het quilten van de strawberry-faire schiet naar mijn idee ook niet genoeg op en ik heb me er al op betrapt dat ik vind dat een combinatie van hand-en machinequiltwerk best verfrissend kan zijn ;-)Maar ja als je een dip-bui hebt zie je overal tegen op nietwaar? Gelukkig scheen vanmorgen wel een waterig lentezonnetje en die is zooo welkom. Lijkt de wereld toch weer en beetje anders. Dat vonden de blokken van de samplings from the sea ook. Even ruiken aan het lentezonnetje:



Huh?? waar gaat dat heen met z'n tweeën, oh ze ruiken water!! Ze kunnen niet wachten tot de cruise begint!, wacht maar tot ze de storm-at-sea blokken ontdekken.Eerst maar even pootje baden in het vijvertje



Hmmm de kleuren zijn niet echt geweldig op de foto en dan ook nog eens in de zon, maar dat komt later wel als de quilt een geheel wordt! In een volgend blogje zal ik de blokken allemaal bij elkaar proberen te hangen op mijn prikbord design-wall :-) 

4 opmerkingen:

  1. ik voel met je mee, hier hetzelfde.......er komt niets uit mijn handen en verlang naar 20 graden en een stralende zon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :o) en hebben ze de smaak nu te pakken ...
    Je bent toch wel bezig (zo te zien)... maar
    is wel herkenbaar hoor ....
    Soms (eh vaak) wil ik zoveel en gebeurd er daardoor niet veel ...
    Dat het quiltzonnetje ;o) maar snel weer voor je gaat schijnen ...
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bekend verschijnsel, hoor!!!
    komt wel weer goed.........:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Herkenbaar hoor. Soms moet je daar ook even aan toegeven, dan heb je gewoon wat rust nodig, denk ik. Tenminste, zo ervaar ik het dan.
    Die blokken zijn mooi van kleur. Ik ben benieuwd naar het geheel.
    Je hebt links boven in je zijbalk een mooi plaatje staan!!!

    BeantwoordenVerwijderen