Pagina's

zaterdag 1 september 2012

De vakantie is voorbij!!
Vandaag is de vakantie officieel voorbij voor mij. Komende twee nachten mag ik weer aan 't werk. We hebben een geweldige vakantie gehad, waarin we genoten hebben van zon zee en strand en de prachtige natuur aan de Cote d"Azur. Maar ik ben ook dankbaar dat ik werk heb en ga met goede zin weer aan de slag.

Ook op quiltgebied had ik even vakantie, het wilde gewoonweg niet vlotten.De laatste loodjes van de strawberryfaire wogen zoooo zwaar dat er niets meer gebeurde. Maar waar een vakantie al niet goed voor is!! De afgelopen week issie dan toch in een affo veranderd, zucht, pak van m'n hart. Vannacht ga ik hem ophangen op m'n werk (foto volgt later ;-))

 
 
En nu ga ik nadenken over het volgende project. Ik heb gemerkt dat ik onder tijddruk werken niet leuk vind. Daarom ga ik de komende weken wel aan de slag met de 'last-night-before-christmas' maar of ie zal hangen met de kerst is maar de vraag. Voor mij is het ook oke wanneer dat volgend jaar wordt. Dat ligt niet zo zeer aan het maken van de top als wel aan het doorquilten!. Verder ligt er nog een kleinere ufo die ik onderhanden wil nemen en heb ik ook zin om wat kleine 'herfst/winter-projectje' te starten. Al met al ideeën en zin genoeg!!
 
Nu eerst twee nachtjes werken en daarna op mijn vrije dag heerlijk mijmeren op mijn quiltzolder!!

4 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd, en "bon courage" als je weer aan het werk gaat!:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook erg benieuwd. Sterkte en plezier met je werk Janet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je er weer bent ! en dat je zo'n fijne vakantie hebt gehad :o)
    werkze hoor !
    en natuurlijk veel Quilt(ideeen) plezier ,
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik hou er ook niet van, hoor, onder druk werken!!
    maar je quilt hangt prachtig en die anderen komen ook wel af.....of niet.......ook geen man overboord!!!
    succes met je night before, maar zoveel tijd heb je niet meer voor kerst, hoor, dus ik zou maar werken voor kerst 2013! Geeft meer rust in het koppie!!
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen