Pagina's

dinsdag 4 september 2012

Genieten
Mijn nachtdiensten zitten er op. De strawberryfaire hangt!en wordt volop bewonderd door de bewoners

 
Dat betekent ruimte op de quiltzolder en in mijn hoofd. Vanmorgen heerlijk genoten op de quiltzolder. De zon schijnt en de ufodoos staat klaar.


Eens even kijken wat er tevoorschijn komt. Oooohh dat is al een 'oudje' Die stamt uit mijn begin tijd, de tijd dat ik dacht een goede relatie te kunnen opbouwen met dhr Naaimachine. Natuurlijk voor mij geen eenvoudige werkjes( schaam schaam), maar gelijk de crystal star van jinny beyer.



 Maar ach wat viel dat tegen, mijn precisie en de snelheid van meneer Naaimachine gingen echt niet samen. Niet dat we gelijk uit elkaar gingen maar met een flinke ruzie belandde de star in de ufo-doos. Nu jaren later komt ie er voorzichtig uit, de witte vlag voorop. Oke ,oke kom er dan maar uit en ik zal bekijken of de schade dusdanig te verhelpen is dat het ooit nog een 'echte' affo wordt. Kan nog niets beloven maar ik ben in elk geval begonnen met de herstel werkzaamheden.

Verder kwam er nog een piep klein ufo-tje uit. Ook al uit de tijd van dhr Naaimachien. Deze dacht ik wel 'even'door te quilten op de naaimachine, ook geen succes. Dus ook maar hup in 'de doos'. Ach nu lijkt het toch wel een schatje en ben ik maar begonnen met eindelos afhechten van de draadjes die ik des tijds heb laten bengelen, bies er om heen en dan maar een plekje in de keuken zoeken!


3 opmerkingen:

  1. Wat leuk die verwaarloosde quilten. En soms vallen de herstelwerkzaamheden best nog wel mee. Succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat hangt hij daar mooi! Helemaal de goeie plek. Prachtig!
    Dat is toch een schitterend quiltje, met al die kleuren. Helemaal niet makkelijk, maar wel afmaken hoor. En dat kleintje is gewoon enig, niks meer in de doos verstoppe.
    Ik heb vandaag ook zo heerlijk zitten naaien. Deur en raam open.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo is dat, vaak valt het afmaken nog reuze mee!En je Strawberry hangt er prachtig en wat mooi dat zovelen er van mee kunnen genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen