Pagina's

zaterdag 18 januari 2014

Gisteren.........
.......een kwart eeuw geleden werden wij de gelukkige ouders van ons tweede jongetje! Dat werd gisteren groots gevierd! we hebben een geweldige dag gehad.




Dat er gisteren niet veel van handwerken kwam dat zal je begrijpen. Maar vandaag ( the day after) is het hier opvallend rustig in huis en kan ik mij even lekker uitleven en mijn hoofd leeg maken met, in dit geval, draadjes en haaknaald. Want............ 
 
 Hier kun je lezen hoe ik vol ijver begon te haken aan 350 bloempjes. Toen er 175  bloempjes gehaakt waren en bij elkaar gelegd werden toen sloeg de paniek toe.....ik vond het niet zoals het bedoeld was. Ik vond het te druk,of had ik gewoon te veel bloempjes gezien??. In blinde paniek ben ik opnieuw begonnen, nu met minder kleuren en een rustiger patroon.


Maar wispelturig als ik ben, vond ik dit weer wat saai voor mijn oogappeltje van twee-en-half.
dus bedacht ik dat ik ze misschien kon gaan combineren
 
 

 
Dus dat wordt een dagje wikken en wegen......wordt vervolgd!
 

Tenslotte vond ik toch nog wat tijd om te starten met mn eerste inkvisje( zie vorige blogje).
 
Dit was het voor vandaag.Het volgende blogje zal ik vertellen over het vriendinnenweekend en de uiltjes!!
 

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je grote zoon! En ik vind de bloemetjes geweldig mooi!!! Ben benieuwd hoe het gaat worden. Leuke inktvis. En een schattig vrolijk meisje is jullie kleindochter.

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog van harte gefeliciteerd met je zoon. Ik vind de combinatie erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, dat is nieuw voor mij: een halve Abraham!! Geweldig. Natuurlijk was dat groot feest.
    Ik vind je bloemen en randen bij elkaar ook een groot feest! Wat een werk joh!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefeliciteerd met je halve Abraham zoon.
    Mag ik eerlijk zijn ?
    De bloemen foto ( rechts boven ) is naar mijn smaak echt niet te druk en eerlijk gezegd mooier dan de combi met strepen !

    Oooohhhh nu is het nog moeilijker, verdeelde meningen.
    Succes met je beslissing.
    Je mooie kleindochter zal ze beide leuk vinden.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartelijk gefeliciteerd met je zoon. het is zo leuk om op veel plaatsen de haaksels e zien. Leuke bloemen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bloemetjes vind ik prachtig!!!! helemaal leuk

    BeantwoordenVerwijderen